طــرزِ تـازهــ

مـا زنــده بر آنیــم کـه آرام نـگـیـریــم ....

طــرزِ تـازهــ

مـا زنــده بر آنیــم کـه آرام نـگـیـریــم ....

طــرزِ تـازهــ

جائی برای نگارش آنچه بدان
معتقدم ...
می دانم ...
دوست می دارم ...
و برایم ارزشمند است ...
و علاقه مند به اشتراکشان با دیگران هستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یک اتفاق مهم

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

یک اتفاق مـــــهـــم

یکی از راه های خوب برای لاغری، مشوق داشتن هست...

مشوق های لاغری دو دسته اند:

اول خانواده و اطرافیانند که خب با همراهی و همدلیشون، کلی به آدم انگیزه میدن و اراده رو تقویت می کنند

دوم هم یک جایزه یا مشوق مادی !

از اون جایی که عادم ساده پوش و کم خرجی ام آرزوی پوشیدن لباس مدل دار و شیک و مارک و این ها رو ندارم و اصلا برام مهم نیست و نمیتونه بهم انگیزه بده!

خیلی فکر میکردم که چیو برای خودم انگیزه قرار بدم

تـــــــا ایـنـــکـه!
باباجیم فهمیدن تو رژیمم و بهشون گفتم من جایزه میخوام که وقتی لاغر شدم، بهم بدید!

گفتن هر چی خودت بگی، برات می خرم...

یه کمی فکر کردم .. گفتم : 

کتابخونه ! اون مدلی که دوست دارم !! ( از همین جا میشه فهمید من چقد اهل مطالعه ام و کتاب دوست خخخخخ )

مامانم گفتن: دیوانه! کتاب خونه چیه؟!

بگو برات لب تاپ بخرن! منم که حرف گوش کن!!

خلاصه ...

بناست وقتی لاغر شدم، بابابزرگ جان برام لب تاپ بخرن! همون چیزی که لازم دارم دقیقا..!

خلاصه !

الان دیگه هر ماده ی خوراکی رو یه لب تاپ میبینم که اگر بخورمش، می دوئه و از دستم فـــــــرار می کنه !!

 

 

  • سعیده حسینی

نظرات  (۲)

  • الهه ولی نژاد
  • :)سلام...منم همیشه فکر میکردم چاقی برای بقیهس اما در عرض چند ماه پنج شش کیلو اضافه کردم خیلی بدههههه:(من نمییییتونم رژیم:(
    پاسخ:
    سلام الهه جان...
    ولی همیشه چاقی برای من بوده!
    از 9 سالگی تپل بودم ...
    و اضافه وزن داشتم...

    میتونی رژیم بگیری ....
    کم کردن وزن، حال آدمو خوب میکنه ...
    خیلی خوب...

  • علی اولیایی
  • بسم الله
    رژیم لپتاپ!
    پاسخ:
    بهتر از رژیم کتابخونه و سیبه به هر حال خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی